Cunniscenza basica nantu à u duct d'aria flexible Al

Struttura è Materiale Appiicata in un Conduttu d'Aria di Foil d'Aluminiu Flexible

U duttu d'aria di foglia d'aluminiu flessibile hè fattu di una banda di fogli d'aluminiu laminata cù film di poliester, chì hè avvolta in spirale intornu à un filu d'acciaio elasticu.Puderia esse strutturatu cù una sola banda o doppia bande.

① A struttura di una sola banda hè fatta di una banda di foglia d'aluminiu avvolta in spirale intornu à un filu d'acciaio elasticu.(Figura 1)

Cunniscenza basica nantu à u duct d'aria flexible Al1

② A struttura di doppia bande hè fatta di duie bande di fogli d'aluminiu avvolte in spirale intornu à un filu d'acciaio elasticu.(Figura 2)

Cunniscenza basica nantu à u duct d'aria flexible Al2

Ci sò principarmenti tipi di rimorchi di fogli d'aluminiu sò usati per i dutti di l'aria flexible.Unu hè un fogliu fattu di foglia d'aluminiu laminata cù film PET, è l'altru hè film PET alluminatu.
① Lamina d'aluminiu laminata cù film PET pò avè strutture di rimorchiu, chì sò fogli d'aluminiu unicu latu è fogli d'aluminiu duppiu lati.U fogliu d'aluminiu unicu latu significa una strata di foglia d'aluminiu laminata cù una strata di film PET, AL + PET, u spessore laminatu hè di circa 0,023 mm.Doppiu latu A foglia d'aluminiu significa dui strati di foglia d'aluminiu laminata cù una strata di film PET trà elli.
② A film PET Aluminised hè placcatu una strata ultra fina d'Aluminiu nantu à a film per "metudu di alluminizazione in vacuum";u spessore di a strata di plating circa 0,008-0,012 mm.
A forza è a funzione di resistenza à a perforazione di u duct d'aria in alluminio flessibile da u più forte à menu hè: duct d'aria di fogli d'Alu duali lati, duct d'aria di fogli d'aluminiu di un latu è film PET Aluminised.

U duttu d'aria di foglia d'aluminiu flessibile usa generalmente un filu d'acciaio altamente elasticu cum'è a so elica.Ùn hè micca faciule di colapsà quandu sottu pressione;cusì pò mantene una ventilazione efficace.U filu di perle hè placatu cù cobre o zincu cum'è trattamentu anticorrosione.U diametru di u filu hè 0.96-1.2mm, è u pitch of wire helix hè 26-36mm.

A cola composta utilizata in u fogliu d'aluminiu hè una cola curata o autoadesiva.
① Colla core: a cola si solidifica dopu a cumpusizioni è u materiale aderitu ùn hè micca faciule da apre.
② Autoadesiva: a cola ùn sarà micca solidificata dopu a cumpusizioni è u materiale aderitu pò esse sbucciatu à manu.
U duttu d'aria di foglia d'aluminiu flessibile chì usa cola core, hà una forza di trazione più alta, è u corpu di u tubu hè leggermente più rigidu.
Conduttu d'aria di foglia d'aluminiu cù autoadesiva, hà una forza di tensione più bassa, è u corpu di a pipa hè suave.

A specificazione tecnica principale di u duttu d'aria di foglia d'aluminiu flexible:
Diametru di Conduttu: 2 "-20"
Lunghezza standard: 10 m/pc
Temperatura di travagliu: ≤120 ℃
pressione di travagliu: ≤2500Pa


Tempu di Post: 30-May-2022