Chì sò e caratteristiche di a unione di espansione di tela di silicone in termini di materiale?

Articulazione di espansione in tela di silicone

Chì sò e caratteristiche di ugiuntura di espansione di tela di siliconein termini di materiale?

U giuntu di espansione di tela di silicone face un usu pienu di gomma di silicone.A tela di silicone hè una gomma speciale chì cuntene atomi di siliciu è ossigenu in a catena principale, è a funzione principale hè l'elementu di siliciu.A caratteristica principale hè chì hè resistente à a temperatura alta (finu à 300 ° C) è à a bassa temperatura (finu à -100 ° C).Hè attualmente una gomma più resistente à u friddu è resistente à a temperatura;à u listessu tempu, hà un insulamentu elettricu eccellente è una alta stabilità à l'ossidazione termale è l'ozone.Chimicamente inerte.Hè principarmenti utilizatu per u trasportu di prudutti resistenti à alta è bassa temperatura.A gomma di silicone aghjuntu cù un ritardante di fiamma ecologicu hà e caratteristiche di ritardante di fiamma, fume bassu, micca tossicu, è cusì.

L'applicazioni principali di l'articulazione di espansione di tela di silicone:

1. Isulamentu elettricu: A tela di silicone hà un altu livellu di insulazione elettrica, pò sustene carichi d'alta tensione, è pò esse fatta in tela insulating, casing è altri prudutti.

2. Compensatore non metallicu: pò esse usatu cum'è un dispositivu di cunnessione flexible per pipelines.Pò risolve i danni à i pipelines causati da espansione termica è cuntrazione.A tela di silicone hà una resistenza à a temperatura alta, resistenza à a corrosione, prestazioni anti-invecchiamento, bona elasticità è flessibilità, è pò esse usata largamente in petroliu, chimica, cimentu, energia è altri campi.

3. Anti-corrosione: Pò esse usatu cum'è strati anti-corrosione internu è esternu di pipelines, è hà un eccellente rendimentu anti-corrosione è una forza alta.Hè un materiale anti-corrosione ideale.

4. Altri campi: junzione di espansione di tela di silicone pò ancu esse aduprata in materiali di sigillatura di custruzzione, cinture trasportatori anti-corrosione alta temperatura, materiali di imballaggio è altri campi.

Caratteristiche è proprietà di u materiale di espansione di tela di silicone:

U nome cumpletu di u cosiddettu tela di silicone deve esse Pinyi Silicone Glass Fiber Composite Cloth, chì hè fattu di dui materie prime principali, cù tela di fibra di vetru resistente à alta resistenza è alta temperatura cum'è tela di basa, dopu cumposta cù a pelle di gomma di silicone. è vulcanizatu à alta temperatura, trasfurmatu in prudutti finiti.

A tela di silicone hè un novu pruduttu di materiali compositi d'alta prestazione è multi-purpose.A tela di silicone hà i vantaghji di ritardante di fiamma, prevenzione di u focu, resistenza à alta temperatura, anti-corrosione, anti-aging, etc., è a so texture hè relativamente suave, adattata per cunnessione flexible di diverse forme.

A tela di silicone pò esse usata in una larga gamma di temperature, è pò esse usata per un bellu pezzu à -70 ° C (o temperatura più bassa) à + 250 ° C (o temperatura più altu).Hè stata largamente utilizata in l'aerospaziale, l'industria chimica, l'equipaggiu di generazione di energia à grande scala, i machini, l'acciaieri, a metallurgia, i giunti di espansione non metallici (compensatori) è altri campi.

Per quessa, a cumuna di espansione fatta di tela di silicone hè principarmenti utilizata in i lochi d'alta temperatura, è pò ancu esse usata quandu a temperatura hè finu à 1300 ° C.Adupratu per l'alta pressione, a resistenza à a corrosione, a resistenza à l'anziane, aduprata in i lochi esterni è i posti cù umidità in l'aria.

Caratteristiche di u produttu di l'articulazione di espansione di tela di silicone:

1. Compensazione multi-direzzione: espansione joint pò furnisce più grande spostamentu assiale, angulu è laterale in una gamma di dimensione più chjuca.

2. Nisuna spinta inversa: u materiale principale hè u tessulu di fibra di vetru è i so prudutti rivestiti, è ùn ci hè micca una trasmissione di energia.L'usu di i ghjunti di espansione pò simplificà u disignu, evite l'usu di grandi brackets, è salvà assai materiali è travagliu.

3. A riduzzione di u rumore è l'absorzione di scossa: u tela di fibra è u cuttuni d'insulazione termale stessu anu a funzione di l'absorption di u sonu è l'absorption di scossa, chì ponu efficacemente riduce u rumore è a vibrazione di caldaie, ventilatori è altri sistemi.

4. Eccellente resistenza à a temperatura alta, resistenza à a corrosione è u funziunamentu di sigillatura: hè rivestita cù materiali polimeri cum'è u siliciu organicu è u cianuru, è hà una excelente resistenza à a temperatura alta, a resistenza à a corrosione è a prestazione di sigillatura.

5. Easy stallazione è mantenimentu.

6. Gomma di silicone è tela di fibra di vetru sò cumposti, chì hà e caratteristiche di un altu rendiment d'isolamentu termale, isolamentu di scossa è riduzzione di u rumore, (altu) resistenza à bassa temperatura, resistenza à a corrosione, resistenza à a pressione, struttura simplice, pesu ligeru, è facilità d'installazione è mantenimentu.


Tempu di Postu: Dec-01-2022