Caratteristiche di cuncepimentu di un giunto di dilatazione non metallicu à flangia circular!

giuntura di espansione di u tissu

Flangiatura circulargiunto di espansione non metallicuè a pelle rectangulare non metallica sò un tipu di pelle di tela non metallica.In cunfrontu cù a pelle di l'articulazione di espansione ordinaria, durante a pruduzzione, l'attellu hà bisognu di fà anguli tondi o quadrati per una stallazione faciule secondu i disegni.U prucessu di pruduzzione hè più cumplicatu.A pelle non-metallica hè un novu tipu di materiale d'insulazione termale d'alta tecnulugia cumpostu da tela di fibra di vetru è tela di fibra di vetru rivestita di gel di silice è altre tela ignifuga è resistente à alta temperatura.In cunfrontu cù i materiali metallichi, a prestazione cumpleta di i materiali non-metallici, cum'è a resistenza à l'alta temperatura, a resistenza à l'acidu è l'alkali è a stabilità chimica, hà assai sopra à quella di i materiali metallici.U svantaghju di e pelle di tela flexible non metallica hè chì ùn ponu micca esse usatu in ambienti d'alta pressione.In generale, in ambienti di più di 0,5 mpa, hè necessariu di cunsiderà l'usu di giunti di espansione metalliche o di espansione di gomma non metallica.

 

Cume a quantità di i giunti di espansione non metalliche?

 

1. I perni di flange deve esse strettu gradualmente è uniformemente, è a strettezza di i bulloni deve esse u più consistente.In u casu di e cundizioni duri, una lavanda di primavera debule pò esse aghjuntu in più di a lavapiatta piatta per impedisce chì a noce si alluntassi.

 

2. U gasket asbestos currispundenti gomma deve esse usatu prima secondu à a temperatura di travagliu trà u joint di espansione è u flange di saldatura flat currispundenza.

 

3. Duranti u prucessu di prova, u vitu limitu di l'articulazione di espansione deve esse adattatu bè per facilità l'estensione o a compressione di u pruduttu.

 

4. Quandu u tubu saldatu hè cunnessu, u vitu di limitu deve esse sbulicatu bè per impediscenu chì a piastra di limitu di l'espansione di espansione sia piegata o u pruduttu deformatu.

 

5. Durante l'operazione di saldatura, hè utilizatu com'è una tappa per copre a superficia di a gomma (tela) per impedisce a slag di saldatura da dannà u pruduttu.

Avemu dinùcondotti d'aria flessibili, Condutti d'aria flessibili isolati!


Tempu di Postu: Dec-13-2022