Cumu sceglite l'isolamentu di l'aria cundizionata à u duttu d'aria?Cumu sceglie u grossu di u materiale d'insulazione utilizatu in i tubi di l'aria condizionata?

图片1

 

Isolamentu di l'aria condizionataconductu d'aria, cum'è u nome implica, hè una parte di ricambio speciale chì hè aduprata in cunglisazione cù l'acondicionatori d'aria verticale ordinariu o l'acondicionatori d'aria appiccicati.Da una banda, i bisogni di selezzione di materiale di stu pruduttu sò relativamente stretti, è una strata extra hè spessu imballata nantu à a superficia esterna Film Composite, cusì pò ghjunghje à u scopu di a preservazione di u calore è l'insulazione di u calore.Siconda, paragunatu cù tubi duru plasticu ordinariu, sta preservazione di u calore di l'aria condizionataconductu d'aria pò esse curvatu liberamente, cusì pò esse aghjustatu secondu a struttura attuale è l'area., poi lasciate'Amparate nantu à diversi aspetti di l'insulazione di l'aria condizionataconductu d'arias da e sezioni seguenti.

1. How to sceglie insulation aria condizionataconductu d'aria

A selezzione raghjone di materiali d'insulazione adattati è u cuntrollu strettu di a custruzzione di l'insulazione sò modi impurtanti per risparmià energia in sistemi di climatizazione cintrali.I principali indicatori di rendiment di i materiali d'insulazione termale sò i seguenti: conduttività termale, densità, fattore di resistenza à l'umidità, resistenza à u focu, prestazioni di installazione, etc.

1. Conduttività termale

A conductività termale hè l'indici di basa per misurà a qualità di i materiali d'insulazione termale, è determina a prestazione di l'insulazione termale di i materiali.In generale, i materiali più bassi di 0,2 W/(m·K) pò esse usatu cum'è materiali d'insulazione termale.GB/T 17794 stipula chjaramente chì: à 40°C, termale A conductività termale di u materiale d'insulazione ùn hè micca più grande di 0,041W/(m·K);à 0°C, a conductività termale di u materiale d'insulazione ùn hè micca più grande di 0,036W/(m·K);à -20°C, a conductività termale di u materiale d'insulazione ùn hè micca più grande di 0,034W/(m·K).À u listessu tempu, a conductività termale hè ancu un paràmetru impurtante per determinà u gruixu di a capa d'insulazione.Quandu u gruixu di l'insulazione di a pipa ùn hè micca sceltu bè, l'acqua di cundensazione serà generata nantu à a superficia esterna di a capa d'insulazione, risultatu in acqua goccia nantu à a superficia di u duct di l'aria, infiltrazioni d'acqua è muffa nantu à u tettu, etc. influenza seriamente l'ambiente di furnimentu di l'aria interna.

2. Fattore di resistenza à l'umidità

U fattore di resistenza à l'umidità hè un indicatore chjave per misurà a capacità di i materiali d'insulazione termale per resiste à a penetrazione di u vapore d'acqua, è determina a vita di serviziu di i materiali.GB/T 17794 stipula chjaramente chì u fattore di resistenza à l'umiditàμ di materiali insulation termale ùn deve esse menu cà 1500. Cum'è u numeru di anni di usu aumenta, i materiali cù un picculu fattore di resistenza à l'umidità sò più prubabile di infiltrate vapor d'acqua, risultatu in un forte aumentu di a conductività termale di u materiale d'insulazione, cusì perde l'effettu d'insulazione.Per quessa, i materiali d'insulazione di cellula aperta, cum'è a lana di vetru, deve esse stallati cù una capa resistente à l'umidità per allargà a vita di serviziu di u materiale.

3. Prestazione di u focu

Finu à u standard di prestazione di u focu hè u requisitu di basa per l'usu sicuru di i materiali d'insulazione, è i requisiti di prutezzione di u focu di i materiali d'insulazione di pipeline devenu ghjunghje à u nivellu B1 di ritardante di fiamma.A selezzione di materiali d'insulazione termale cù un rendimentu ignifugu poveru pò lascià un periculu di sicurezza per tuttu u sistema di climatizazione cintrali.Quandu u focu si faci, u focu pò sparghje rapidamente è pruvucà enormi perdite ecunomiche.

4. Prestazione di stallazione

U rendiment di a stallazione hè un fattore impurtante chì determina l'efficienza di a custruzione è a qualità di a custruzione.A selezzione impropria di materiali d'insulazione affetterà seriamente u prugressu di a custruzione è a qualità di a custruzione.A stallazione impropria pò ancu causà condensazione in u sistema.Per quessa, hè assai impurtante di sceglie un materiale d'insulazione adattatu è faciule d'installà.

2. Cumu sceglie u gruixu di u materiale d'insulation utilizatu in u pipeline di l'aria condizionata?

A chjave per investigà se a qualità di u prughjettu righjunghji u standard qualificatu (eccellente) dipende da a qualità di l'insulazione righjunghji u standard qualificatu (eccellente).A qualità di l'insulation dipende micca solu da u nivellu di custruzzione di l'insulation, ma ancu di u materiale d'insulation sceltu.insulation Air-conditioning deve esse Sceglie materiali insulation termale cù bassu densità, picculu cunductività termale, bona prestazione waterproof è fireproof, scuntrà i bisogni di intervallu di temperatura funziunamentu, è custruzzione còmuda.A selezzione specifica deve esse cunsiderata in modu cumpletu secondu a qualità di u prughjettu è u costu, è a prestazione attuale è a qualità di u pruduttu deve esse attentu.

In generale, a pipa d'acquaΦ20-32mm hè 2,5 cm di grossu.A pipa d'acqua diΦ40-80mm hè 3 cm.A pipa d'acqua sopraΦ100mm hè 4 cm.I rigulamenti specifichi sò calculati pigliendu u valore più economicu di l'insulazione termale è l'anti-condensazione.In generale, l'insulazione di i tubi d'acqua fridda in a sala di l'informatica hè di circa 30-40mm, è serà più grossu fora, è l'ambienti pò esse più diluente s'ellu ci hè un climatizzatore.

1. U gruixu di l'insulation hè in relazione cù u materiale utilizatu per l'insulation è a temperatura di u fluidu in u pipeline per esse insulated.

2. Ci hè una mansa di materiali d'isolamentu termale avà, alcuni di i quali sò boni è caru, è inferjuri sò relativamente boni, ma ci hè un scopu: hè megliu ùn pruduce micca cundensazione nantu à a superficia di u materiale d'insulazione termale.

Conduttu d'aria, duct d'aria flexible, duct d'aria flexible isolatu, UL94-VO, UL181, HVAC, SILENZIATORE DI CONDOTTA D'ARIA, SILENZIATORE DI CONDOTTO D'ARIA, ATTENUATORE DI CONDOTTO D'ARIA

 


Tempu di Postu: Feb-28-2023