Cumu sceglie un conductu d'aria flexible resistente à alta temperatura?

Condutti d'aria in tela di silicone flessibile (2)

U duct di l'aria resistente à l'alta temperatura hè un tipu di duct d'aria utilizatu per a ventilazione è l'exhaust da l'usu di tubi resistenti à l'alta temperatura.Hè un tipu di ducts di aria di pressione pusitiva è negativa, ducts d'aria, è sistemi di scarico in u campu di l'applicazione di resistenza à alta temperatura o resistenza à alta temperatura.-60 gradi ~ 900 gradi, u diametru di 38 ~ 1000MM, diverse specificazioni ponu esse persunalizate secondu a dumanda.
Allora cumu sceglie un ductu di l'aria à alta temperatura adattatu secondu i vostri bisogni? Chì sò i intervalli di temperatura alta?

 

Sceglite un conductu d'aria à alta temperatura adattatu secondu i vostri bisogni:

 

1. Polivinyl chloride telescopic air ducts sò generalmente usati in ambienti di travagliu duru cum'è stanze di machini, soterrani, tunnel, ingegneria di pipeline municipali, ingegneria meccanica di custruzzione navale, equipaghji di ventilazione minera, scarico di u fumu di u focu, etc.

 

2. I tubi di ventilazione di foglia d'aluminiu sò usati per guidà l'aria calda è fridda, a scaricazione di gas di scarico d'alta temperatura, a scarica di l'aria di u veiculu di u veiculu, a consegna di gas a temperatura constante, a scarica di l'aria d'asciugatura d'alta temperatura, a scarica d'aria di particella di l'industria plastica, a macchina di stampa, i secadori di capelli è compressori;riscaldamentu di u mutore, etc. Scarpa di ventilazione meccanica.Cù resistenza à a temperatura, resistenza à l'acidu è à l'alkali, chimica, gas di scarico è altri tubi di scarico;forte ritardante di fiamma.

 

3. I tubi d'aria telescòpichi PP sò principarmenti usati per l'industriali, l'aria condizionata di a casa, l'exhaust, l'approvvigionamentu d'aria, u fumu di saldatura in i fabbrichi di l'elettronica, l'exhaust direzzione à a fine di l'approvvigionamentu di l'aria di a fabbrica, l'exhaust, l'exhaust di u bagnu, etc.

 

4. I dutti di l'aria telescopica di clamping resistenti à a temperatura alta sò usati per l'occasioni induve i tubi ritardanti di fiamma sò necessarii;per i solidi cum'è polvera, polveri fini, fibre, etc.;per i media gasosi cum'è vapore è gasu di fume;per stazioni industriali di rimozione di polveri è stazioni di scarico, emissioni di gas di fumo, emissioni di gas di saldatura è emissioni di gas di saldatura;tubi corrugati cum'è compensatori;diverse machini, aerei, emissioni di scarichi di l'automobile di gas di fume, polveri, umidità à alta temperatura, etc.

5. Mangu di silicone rossu resistente à alta temperatura hè utilizatu per a ventilazione, u fumu, l'umidità è u polu, è ancu u gasu di l'umidità d'alta temperatura.Per dirigere l'aria calda è fredda, essiccatori di pellet per l'industria plastica, impianti di depolverazione è estrazione, scarichi di riscaldamentu, scarichi di altiforni è scarichi di saldatura.

6.Pu air ducts sò usati per l'absorzione è u trasportu di l'alimentariu è di e bevande.Soprattuttu adattatu per u trasportu di materiali alimentari abrasivi cum'è grani, zuccheru, mangimi, farina, etc. Per i tubi di prutezzione di l'usura, di solitu usati in l'applicazioni di assorbimentu, soprattuttu adattatu per l'usura di solidi cum'è i media di gas è liquidu, cum'è polvera, polvera, fibre, detriti è particelle.Per aspiratori industriali, aspiratori di carta o fibre di tessuto.Cum'è un tubu protettivu resistente à l'usura, pò esse usatu per u trasportu di l'alimenti à l'acqua cù un cuntenutu alcolu di micca più di 20%, è pò ancu esse usatu per u trasportu di l'alimenti oleosi.Scaricamentu staticu integratu.

Condutti d'aria in maglia flessibile rivestitu di PVC (3)

 

Chì sò i intervalli di resistenza à alta temperatura di i dutti di l'aria resistenti à a temperatura alta?

 

1. Aluminum foil high temperature air duct

 

U ductu d'aria telescopicu di foglia d'aluminiu hè fattu di foglia d'aluminiu di una sola o doppia strata, foglia d'aluminiu è tela di fibra di vetru, è hà filu d'acciaio elasticu;

 

2. Conduttu d'aria in tela di nylon

 

A resistenza di a temperatura hè 130 Celsius

gradi, è hè fattu di tela di nylon cù filu d'acciaio in l'internu, cunnisciutu ancu com'è duct di tela à trè prove o duct di tela.

 

3. Tubu di ventilazione telescopicu in PVC

 

A resistenza di a temperatura hè di 130 gradi Celsius, è a manguera di ventilazione telescopica in PVC hè fatta di tela di maglia di PVC cù filu d'acciaio.

 

4. Conduttu d'aria in silicone d'alta temperatura

 

U tubu di l'aria in alta temperatura di gel di silice hè fattu di gel di silice è fibra di vetru cù filu d'acciaio internu, cunnisciutu ancu tubu rossu resistente à alta temperatura.

 

5. Alta temperatura resistente espansione tela è cuntrazzioni duct

 

U duttu d'aria telescopicu interlayer hà una resistenza à a temperatura alta di 400 gradi Celsius, 600 gradi Celsius è 900 gradi Celsius.Il s'agit d'un conduit d'air télescopique résistant aux hautes températures, serré par un tissu recouvert de fibres de verre et des cintres en acier galvanisé ou en inox.Diversi materiali sò usati in diversi intervalli di resistenza à a temperatura, è i prucessi di fabricazione sò ancu diffirenti.


Tempu di post: 13-sep-2022