U condottu d'aria flessibile in foglia d'aluminiu hè largamente utilizatu in l'edificii per i sistemi HAVC, di riscaldamentu o di ventilazione. Hè cum'è qualsiasi altra cosa chì usemu, hà bisognu di manutenzione, almenu una volta à l'annu. Pudete fà lu da voi stessi, ma una scelta megliu hè di dumandà à qualchi prufessiunali di fà lu per voi.
Pudete dubità perchè anu bisognu di esse mantenuti. Principalmente dui punti: Da una parte hè per a salute di quelli chì vivenu in l'edifiziu. A manutenzione regulare di i canali d'aria puderia migliurà a qualità di l'aria in l'edifiziu, menu sporcizia è batteri in l'aria. Da l'altra parte, risparmiendu costi à longu andà, a manutenzione regulare pò mantene i canali puliti è riduce a so resistenza à u flussu d'aria, poi risparmia energia per i booster; Inoltre, a manutenzione regulare pò prolongà a vita di i canali, poi risparmia soldi per rimpiazzà i canali.

Allora, cumu fà a manutenzione? Sè vo fate da per voi, i seguenti cunsiglii puderanu esse utili:
1. Fate qualchì preparazione necessaria prima di cumincià à mantene u vostru condottu d'aria flessibile, in fondu avete bisognu di una maschera faciale, un paru di guanti, un paru d'occhiali, un grembiule è un aspiratore. A maschera faciale, i guanti, l'occhiali è u grembiule sò per pruteggevi da a polvere chì esce; è l'aspiratore hè per pulisce a polvere in l'internu di u condottu flessibile.
2. Prima tappa, verificate l'aspettu di u condottu flessibile per vede s'ellu ci hè una parte rotta in u tubu. S'ellu hè rottu solu in a manica di prutezzione, pudete riparallu cù un nastro adesivo di foglia d'aluminiu. S'ellu hè rottu in tutti i strati di u condottu, allora deve esse tagliatu è ricollegatu cù i connettori.
3. Scollegate una estremità di u condottu d'aria flessibile è inserite u tubu di l'aspiratore, poi pulite u condottu d'aria internu.
4. Rimettete in piazza l'estremità scollegata dopu avè pulitu l'internu è rimettete u condottu in u locu ghjustu.
Data di publicazione: 30 di maghju 2022