Cumu mantene un duttu d'aire d'aluminiu flexible?

U duttu d'aria di foglia d'aluminiu flessibile hè largamente utilizatu in l'edificazioni per HAVC, riscaldamentu o sistema di ventilazione.Hè cum'è qualsiasi altra cosa chì usemu, hà bisognu di mantenimentu, almenu una volta à l'annu.Pudete fà per voi stessu, ma una scelta megliu hè di dumandà à certi prufessiunali di fà per voi.

Pudete dubbità perchè anu bisognu di mantene.Principalmente dui punti: Da una parte hè per a salute di quelli chì campanu in u bastimentu.U mantenimentu regulare di i canali di l'aria puderia migliurà a qualità di l'aria in l'edificiu, menu terra è bacteria in l'aria.À l'altru, risparmià u costu à longu andà, u mantenimentu regulare pò mantene i ducts puliti è riducendu a resistenza à u flussu d'aria, allora risparmia energia per i boosters;In più, u mantenimentu regulare pò allargà a vita di usu di i dutti, poi risparmià i vostri soldi per rimpiazzà i dutti.

Cumu mantene un duttu d'aire flexible d'aluminiu

Allora, cumu fà u mantenimentu?Sè vo fate da voi stessu, i seguenti cunsiglii ponu esse utili:
1. Fendu qualchì preparazione necessaria prima di principià à mantene a vostra dutta di l'aria flexible, in fondu avete bisognu di una maschera di faccia, un paru di guanti, un paru di vetru, un grembiule è un aspiratore.A mascherina, i guanti, i vetri è u grembiule sò per prutezzione di a polvera chì esce;è l'aspiratore hè per pulisce a polvera in u duct flexible.
2. U primu passu, verificate l'aspettu di u duct flexible per vede s'ellu ci hè una parte rotta in a pipa.S'ellu hè ghjustu rottu in a manica di prutezzione, pudete riparà cù a cinta d'aluminiu.S'ellu hè rottu in tutti i strati di u duct, allora deve esse tagliatu è ricollegatu cù connectors.
3. Scollegate l'una estremità di u duct aria flexible, è inserisce a manguera di l'aspiratore poi pulisce u duct aria internu.
4. Reinstall the disconnected end after cleaning inside and put the duct back to the right place.


Tempu di Post: 30-May-2022