Cunniscenze nantu à i Giunti di Dilatazione Non-metallici

Giunti di espansione non metalliche

 Stampa tipica di u produttu 2

Giunti di espansione non metallichesò ancu chjamati compensators non-metallichi è compensators tissuti, chì sò un tipu di compensators.I materiali di espansione non metalliche sò principalmente tessuti di fibra, gomma, materiali d'alta temperatura è cusì.Puderà cumpensà a vibrazione di i ventilatori è i dutti di l'aria è a deformazione di i tubi.

Applicazione:

I giunti di espansione non metallici ponu cumpensà direzzione assiale, laterale è angulare, è anu e caratteristiche di senza spinta, cuncepimentu simplificatu di cuscinetti, resistenza à a corrosione, resistenza à l'alta temperatura, riduzzione di u rumore è riduzzione di vibrazioni, è sò sopratuttu adattati per i canali di l'aria calda è u fumu. è i dutti di polvera.

Isolatore di boom

Metudu di cunnessione

  1. Cunnessione flange
  2. Cunnessione cù pipa

Articulazione flexible

Tipu

  1. Tipu drittu
  2. Tipu duplex
  3. Tipu d'angolo
  4. Tippu quadratu

Stampa tipica di u produttu 1

Compensatore di tissu

1 Compensazione per l'espansione termale: pò cumpensà in parechje direzzione, chì hè assai megliu cà u compensatore di metallu chì pò cumpensà solu in un modu.

2. Cumpensazione di l'errore di stallazione: Siccomu l'errore di u sistema hè inevitabbile in u prucessu di cunnessione di pipeline, u compensatore di fibra pò cumpensà megliu l'errore di stallazione.

3 Riduzzione di u rumore è riduzzione di vibrazioni: U tessulu di fibra (tela di silicone, etc.) è u corpu di cuttuni d'insulazione termale anu funzioni di assorbimentu di u sonu è trasmissione d'isolamentu di vibrazione, chì ponu efficacemente riduce u rumore è a vibrazione di caldaie, ventilatori è altri sistemi.

4 Nisuna spinta inversa: Siccomu u materiale principale hè u tissu di fibra, hè debbuli trasmessu.L'usu di compensatori di fibra simplificà u disignu, evita l'usu di grandi supporti, è salva assai materiale è travagliu.

5. Bona resistenza à a temperatura alta è a resistenza à a corrosione: i fluoroplastichi è i materiali di silicone selezziunati anu una bona resistenza à a temperatura alta è a resistenza à a corrosione.

6. Bonu funziunamentu di sigillatura: Ci hè un sistema di pruduzzione è di assemblea relativamente cumpletu, è u compensatore di fibra pò assicurà micca fuga.

7. Pesu ligeru, struttura simplice, installazione è mantenimentu còmuda.

8. U prezzu hè più bassu cà u compensator di metallu

 Struttura basica

1 pelle

A pelle hè u corpu principale di espansione è cuntrazione di l'articulazione di espansione non-metallica.Hè cumpostu di parechje strati di gomma di silicone o politetrafluoroetilene d'alta silice cù prestazioni eccellenti è lana di vetru senza alkali.Hè un materiale compositu di sigillatura d'alta resistenza.A so funzione hè di assorbe l'espansione è impedisce a fuga di l'aria è l'acqua di pioggia.

2 rete di filu d'acciaio inox

A rete di filu d'acciaio inossidabile hè u rivestimentu di l'articulazione di dilatazione non metallica, chì impedisce à i sundries in u circondu di entre in u joint di espansione è impedisce à u materiale d'insulazione termale in a espansione di espansione di scappà fora.

3 Cuttuni isolanti

U cuttuni d'insulazione termale piglia in contu e funzioni duali di l'insulazione termale è a tenuta à l'aria di e junzioni di espansione non metalliche.Hè cumpostu di tela di fibra di vetru, tela alta di silice è diversi feltri di cuttuni d'insulazione termale.A so lunghezza è a larghezza sò cunsistenti cù a pelle esterna.Bon allungamentu è forza di tensione.

4 Stratu di riempimentu isolante

U stratu di riempimentu d'isolamentu termale hè a guaranzia principale per l'insulazione termale di i giunti di espansione non metallici.Hè cumpostu di materiali resistenti à a temperatura alta cum'è fibre ceramiche multi-layer.U so spessore pò esse determinatu da u calculu di trasferimentu di calore secondu a temperatura di u mediu circulante è a conduttività termale di u materiale resistente à alta temperatura.

5 rack

U quadru hè un supportu di cuntorni di articuli di espansione non metalliche per assicurà a forza è a rigidità sufficiente.U materiale di u quadru deve esse adattatu à a temperatura di u mediu.Di solitu à 400. Aduprate Q235-A 600 sottu C. Sopra C hè fatta di acciaio inox o azzaru resistente à u calore.U quadru hà generalmente una superficia di flange chì currisponde à u canali di fume cunnessi.

6 biselli

U baffle hè di guidà u flussu è prutegge a capa d'insulazione termale.U materiale deve esse coherente cù a temperatura media.I materiali duveranu esse resistenti à a corrosione è à l'usura.U baffle ùn deve micca ancu affettà u spustamentu di l'articulazione di espansione.

 


Tempu di Postu: Nov-10-2022